غالبا سوال هایی در مورد معایب کناف از شرکت ما پرسیده میشود که این متن نتیجه تحقیقات و بررسی کناف در رابطه با این سوال ها می باشد.

آیا کناف ترک میخورد ؟

به این موضوع به طور کامل در یک مقاله پرداختیم که از این لینک آن را مطالعه کنید

آیا کناف شکم می دهد؟

در رابطه با شکم انداختن کناف طبق بررسی های گروه دکور بعد چهارم روی سازه های با عمر طولانی باید با اطمینان گفت که در صورت استفاده از مصالح استاندارد و متد اجرایی مناسب حتی پس از گذشت مدت زمان طولانی کاملا این تفکر اشتباه است.

آیا کناف موریانه میزند؟

خیر چون سیستم کناف ساخت و ساز خشک است و هیچ رطوبتی در کناف وجود ندارد و کناف در دو طرف دارای صفحات مقوایی بوده و اجازه ورود حشرات را نمی دهد. به هیچ عنوان حتی در شرایط استفاده از جنس نامرغوب موریانه زدن مشاهده نشده است .

آیا کناف بهتر است یا رابیتس؟

این موضوع نیز در یک مبحث جداگانه مورد بحث قرار گرفت که با کلیک بر روی لینک می توانید آن را مشاهده و مطالعه کنید.

آیا کناف سرطان زاست؟

سازه های کناف از جنس گالوانیزه بوده که در بسیاری وسایل دیگر استفاده میشود همچنین پانل های کناف گچی است و استفاده از گچ از سالیان قبل تا به حال معمول بوده است با توجه به استفاده نشدن مواد شیمیایی در کناف میتوان نتیجه گرفت این ادعا کاملا بدون ریشه و دلیل علمی است.

آیا کناف قابلیت تخریب و ترمیم دارد؟

میتوان ادعا کرد که سهولت در تخریب و ترمیم کناف در مقایسه با تمام بخش های دیگر ساختمان پس از سقف های کاذب شبکه در رتبه دوم قرار دارد .

نتیجه گیری:

با توجه به بررسی کناف دریافتیم که یک روش ساخت و ساز سریع و با صرفه اقتصادی است که در اکثر کشور های پیشرفته انجام می شود و در صورت اجرای صحیح هیچ یک از مشکلات گفته شده را ندارد.